torsdag 9 oktober 2014

Pål har köpt en badboll

Jag försöker sjunga en hel del för Anna-Vera. Imse vimse spindel i all ära, men de låtar som jag sjunger mest är dessa två härliga bitar av Galenskaparna:




Jag älskar Galenskaparna och dessa två låtar är helt klart bland mina favoriter. "Pål har köpt en badboll" har jag härliga minnen till, då jag och mina kompisar brukade sjunga den fast med vår egna svengelska översättning. Och Anna-Vera tycker mycket om den i kombination med att hon får titta när Pål springer runt med bollen. Och "Truck driving song" - ja... för att det är glad country helt enkelt!


Och för er som bryr er (läs Eva, Mia, Li) så kommer här vår variant av "Pål har köpt en badboll":

Pål has bought a bathboll
A boll speciellt for bath
A bathboll has Pål nevereversin had
And that's why Pål is so happyyyy

1 kommentar: