måndag 20 oktober 2014

Middag och sömnsnack

Så var helgen över. Igår natt sov jag extremt dåligt. Jag somnade nog inte förrän klockan ett. Vaknade igen runt halv fyra och låg klarvaken 3 h och kollade på Anger Management. På morgonen tog vi frukost och gick sedan och lade oss igen. OCH VAKNADE IGEN HALV ETT PÅ DAGEN! Herregud. Det är tur att vår dotter är en sömntuta.

Igår åkte vi ner till Angelica och Fredde i Falkenberg på lite middag och Bingolotto. Vann inget. Men maten var sketagod. Och efterrätten innehöll både en fantastisk choklad/jordnötsfrosting samt Reese's (amerikanskt jordnötsmörsgodis). Mmmmumma. I övrigt trevligt att hänga. Lilla Lowe dansade för Anna-Vera som var mycket imponerad. Hunden låg och sov på golvet i hallen och Jonas låg på golvet i vardagsrummet. Allt gott.

Inatt fick jag ca 7 h sammanhägande sömn. Vet inte när det senast skedde. Även om A-V har sovit bra på nätterna ett tag nu, så har jag inte lagt mig i tid på kvällen. Men igår körde hon sen kvällsmat och åt 23:15. Nästa mål mat skedde 6:30 på morgonen. Yeeeyy!

Oj, blev mycket tidsangivelser i detta inlägg. Och mycket sömnsnack. Men vad fasen. Ibland är mammalivet så enkelspårigt att det viktigaste i ens liv är mängden timmar sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar