lördag 23 juli 2011

Herreguuud!

Jag har som ni vet slitit mitt hår de senaste dagarna och förbannat den dåliga internetuppkopplingen. Förjäves har jag försökt ladda upp bilder på bloggen. Och jag har vart sååå frustrerad!! Och vad hände nyss? Jonas (som jag redan frågat ang möjligheterna att komma åt bättre uppkoppling) säger: "du kan ju annars använda Stigs nätkabel". Vilken j-vla nätkabel, tänkte jag. Då visar det sig att det finns en kabel och att jag kan få superbra uppkoppling. Herregud....

Jaja, nu kan jag i alla fall lägga upp bilder igen :)

Nu ska jag och Jonas ut på en sjötur med hans mosters man med kompis. Det blir en tur runt Daftö, Öddö, Tjärnö och in till stan. Vädret har vänt från regn och åska till blå himmel och sol. Ska bli gött som fasiken! Men detta inlägg är tidsinställt så när ni läser är jag antagligen redan ute och åker :)

Hej, Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar