tisdag 5 juli 2011

Catch up

Det har vart lite si och så med bloggningen dessa dagar. Så här är en snabb uppdate.


Det har afterworkats på El Corazon. 
Medverkande: Emma, Oscar, Anna och Fanny.
Mat: Tapas och öl
Temperatur: Hög
Stämning: God




Jag har jobbat min sista dag på Velour
Medverkande: Kollegorna (btw ett gött gäng)
Fika: Jordgubbar och glass
Temperatur: Fortfarande hög
Stämning: Mycket god, men lite konstigt eftersom det var min sista dag. 
Känns alltid skumt att lämna ett ställe...
Majli skulle också gå vidare mot nya spännande livsäventyr
Jag var inte ensam om att ha uppe min iphone...
Och mina skor lyste vita i solen


Har hängt i Varberg
Medverkande: Lisa
Mat: Massor!
Temperatur: Tryckande varmt
Aktiviteter: Film, bad (årets första), 
och inspelning av tramsig musik
Nere på damernas. Syns inte här men det var riktigt varmt.
Åskan mullrade hotfullt när vi cyklade hemåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar