lördag 30 juli 2011

Härliga sommar!

Idag har vart en riktigt härlig sommardag! Solen har stekt och luften har vart varm och mjuk. Önskar att jag hade kunnat uppdatera mer dessa dagar. Har tagit massor av fina bilder (jag går ju bananas när jag har en kamera i handen). Men, men jag får väl återkomma med dem :) De senaste dagarna har vart riktigt sköna. Jag har badat, åkt från Koster till Tjärnö på 7-8 minuter (snabbt), fiskat makrill, sett en norrman gå på grund, försökt hjälpa en norrman som gått på grynd, suttit och stekt på Cods uteservering, sovit i ruffen på en fiskebåt, provat att köra moppe, nästan kört moppe rätt ner i havet och så har jag åkt massor med båt!

Jag måste bara säga tack till alla som besöker bloggen även när jag är kass på att uppdatera. Jag uppskattar det jättemycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar