torsdag 26 januari 2017

Torsdagstipset

Alltså jag säger bara MU-MMA! Lagade idag en supergod köttfärsgryta med zuccinipasta. Recept:

https://www.swedishpaleo.se/recept/mustig-kottfarssas-med-zucchinipasta/

Tänkte att jag återkommande skall tipsa om något varje torsdag - därav den fantasifulla rubriken "Torsdagstipset". Och detta recept blir alltså mitt tips denna vecka!

Och vad mer har skett denna anspråkslösa vardag? Lämnade barnen hos mamma och pappa imorse. Sedan handlade jag lite goa grejer - har fått goda recept på bröd och plättar som jag tänkte prova. Och för dem behövs sådant som kokosmjöl, fiberhusk och annat spännande som vi inte hade i vårt skafferi. Sedan var det träning. Hem, duscha och laga mat. Avsluta med en kopp kaffe och lite Grey's Anatomy (har en osedd säsong, tjoho!).

En bra och energigivande dag. Precis som planerat. 

Imorgon bär det av till syrran i Skåneland!

Det om det. Adjöken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar