fredag 20 mars 2015

Att slappa eller inte slappa...

Regnig dag.
Har ingen passande bild att lägga upp. Fast bild måste man ju inte alltid ha. Eller? Tror nog inte att folk går in här för de fantastiska fotona, haha...

Tycker det är skönt med en mulen dag. Tänkte faktiskt slappa lite. Jag har väldigt svårt för att slappa. Eller egentligen har jag väldigt lätt för att slappa. Men jag kommer aldrig till den punkten. Är alltid lite småsaker som skall göras först (tvätta, diska, laga mat, blogga, osv) och när jag är redo att slänga mig i soffan så vaknar A-V och då är det bara att köra på igen.

Men idag tänkte jag kanske se en film och bläddra lite i tidningar.

Skall bara slänga i en tvätt i maskinen först.
Och röja på diskbänken.
Och göra klart rensningen i min garderob.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar