torsdag 8 januari 2015

Tillbakablick 2014 - Januari


Ok, tänkte starta detta bloggår med en tillbakablick.

Först ut - januari.
En månad som mest bestod av mys. Mysiga bruncher, middagar och fikastunder. Mysigt filmmys. Mys med katten i soffan, medan det snöade utanför. Vi åkte längdskidor fast vi var usla på det. Vi åt den traditionella norska kransekakan (jultradition). Och på kakan fanns smällkarameller innehållandes dåliga norska skämt. Jag och mina vänner Emma och Freja hade vår nu mera legendariska "happy friends day" som avslutades med att vi (höga på koffein av alla latte vi druckit) skrev en sjuk låt och spelade in den hos Emma. Jag och Jonas åt en riktig lyxmiddag på statshotellet.

Men framför allt var jag gravid i tredje månaden och började sakta avslöja detta för min omgivning. Här började graviditetssymptom så som illamående, svullen mage, trötthet och allmän frustration att minska. Magen började synas.
Jag kände mig speciell.
Allt kändes spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar