lördag 10 januari 2015

Tillbakablick 2014 - Februari


Då var det februari som får en återblick. Återigen en ganska mysig månad när det lyxades med massage, brunchbjudningar hos vänner och allmänt mys. Det var också månaden då jag åt hemmagjord pizza i parti och minut. Jag såg även en av de absolut sämsta skräckfilmer jag någonsin sett. Jag ger nu samma råd som jag gjorde då - SE DEN INTE.
Det musicerades en del. Vårt band West End Station bestämde sig för att återigen söka till tävlingen Svensktoppen nästa där vi medverkade (och vann Hallandsfinalen) året innan. Blev lite stämrep och öva in nya låtar.
Det var också i februari som vi var på visning i huset vi senare kom att köpa. Vi var extremt skeptiska när vi åkte dit. Jag var supernegativ och säker på att jag inte ville ha detta hus. Tänk så överraskade vi skulle bli. Kändes genast rätt när vi steg innanför dörren.
Men den mest minnesvärda händelsen var ultraljudet. Så häftigt att man kunde se så mycket detaljer. Känns konstigt nu när man ser bilderna. Tänk att det diffusa man såg på skärmen faktiskt var vår lilla Anna-Vera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar