lördag 15 december 2012

Skidskytte och Sagan om Ringen

Ok. Nytt försök att dra igång bloggandet. Är lite sjuk och har vart det i några dagar. Skulle ha jobbat idag, men blev hemma i stället. Och förutom att ligga och snora, hosta och dricka varmt så har jag tittat på skidskytte. Svenskarna skötte sig bra. Det är riktigt tufft för herrarnas del. Hård konkurrens och många superduktiga åkare. Och det är ju så spännande med skidskytte att det kan vända på en sekund när det kommer till själva skyttet. Lindström kom till exempel på 5:e plats idag, men hade han inte bommat sitt sista skott så hade han hamnat på pallen. I love skidskytte. Så är det.

Jag funderar på om jag ska ta mig an Sagan om ringen - trilogin (de förlängda versionerna). Jag har inte sett filmerna på flera år och har bara sett förlängda versionen av den tredje filmen. Inser att det motsvarar en hel arbetsdag, men va fan. Jag har ju ändå inget för mig.

Jag får väl ta och uppdatera vad som hänt den senaste tiden. Men det gör jag senare.


Nu - YOU SHALL NOT PASS!!!

(Ett Gandalf citat från Sagan om ringen för er som är oinsatta i ämnet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar