tisdag 25 december 2012

Jul

Och så var det jul igen. Dagen och kvällen förflöt med typiska attribut så som julklappar, små tomtenissar, skinka, julbord, gran med stjärna i topp, bollhav och givetvis tomte. Jonas var inte kry igår, så han fick åka hem till oss och vila. Så himla tråkigt. Så jag fick ta över tomterollen (som ni ser honom i på den översta bilden), vilket gick jättebra! Jag märkte dock hur min tomteröst automatiskt började låta som Sven Wolter. Men Jonas sa att vi alla har en inneboende tomteröst och min låter tydligen som herr Wolter. Vincent verkade i alla fall övertygad. Eftersom Jonas inte var med igårkväll, sparade vi lite klappar som han och jag har suttit och öppnat nu idag. Vad som fanns i paketen tar vi senare...

Nu ska vi dra till Veddige igen för att käka lutfisk och julmysa lite mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar