lördag 22 december 2012

Ny teknik och nyduschad kisse


Blöt katt
Efter en snabb visit i Strömstad över natten, bar det idag av hemåt igen. Snön föll ända tills vi nådde Uddevalla. Varför är det alltid så?? Snö i strömstad - milt och tråkigt här. Piss. Men det verkar ju som att det ska falla lite nu i jul :)

När vi passerade Uddevalla blev det stopp på Torp, där jag fyndade en Blue-Ray spelare. 399 riksdaler fattigare, men oerhört nöjd!

Väl hemma röjde jag lite, var lite duktig och så fick katten sig en juledusch. Hon var faktiskt ganska lugn och fin när jag tvättade henne, även om hon inte var särskilt förtjust i denna aktivitet. Så nu har hon suttit och slickat sig torr (hur det nu går ihop?) hela kvällen. Stackars... Men gott luktar hon! Hittade ett trevligt kattschampo på Coop.

Nä hörrni, nu ligger jag och kollar på "Sagan om Ringen - Konungens återkomst" och det ska jag fortsätta med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar