fredag 28 december 2012

Julens klappar









Här såg ni en bildserie med diverse julklappar från denna jul. Jag fick grymma hörlurar från Jonas, vilket snart kommer vara till extra bra användning... men mer om det senare! Främst gick julens paket i matens tecken. Vi fick en ugnsform från Gerbera, Macronbakbok, äggkokare för micron, kaffe/teburk, stektermometer, pastamaskin, en brännare (att bränna t.ex. creme brulée) och i julklapp från jobbet fick jag en glassmaskin! Vi har redan gjort två omgångar glass och gjort egen pasta!

Jag fick Marc Jacobs parfym, vilket känns oerhört lyxigt, eftersom jag sällan köper dyrare parfymer :) Och en snygg sjal fick jag av Jonas kusin som också bär det tjusiga namnet Elin.

Även katten fick julklappar! Dels en grå, tussig leksaksmus som gjort succé. Dessutom fick hon en påse med mixade kattleksaker som luktade kattmynta. En given succé. Kanske mest på grund av kattmyntan.


Ok, insåg just hur ointressant detta säkert är för de flesta. Men för mig är det en trevlig redogörelse för vilka gåvor som mottagits under julen. Så... det var väl kul för mig! Jag har säkert glömt någon klapp och då ber jag om ursäkt redan nu till vederbörande givare.


Så jag säger tack till er alla!

Tack. Tack. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar