lördag 29 september 2012

Kites och Hulken

Är så härligt att dra ner till Apelviken en blåsig dag som denna och titta på alla kiteare. Hur många som helst!

Idag var jag duktig och jobbade 7-14. Klapp på axeln för det. När jag kom hem hade Jonas gjort fish'n'chips och så tittade vi på "The Avengers". Jag gillade Tor bäst. Han var änna tuff med sin hammare :) Sedan var det en scen i filmen där jag brast ut i gapskratt. Hulken kör värsta racet och det ser helt galet ut. Fattar inte riktigt grejen med Hulken. Ja, alltså jag fattar ju att han blir stor och grön, men är han en superhjälte? Eller vad är han? Kommer inte direkt ihåg den gamla tv-serien. Hejar man på Bruce Banner och tycker illa om Hulken? Är Hulken elak? Lite som någon som blir varulv? Frågorna är så otroligt många. Om det ändå fanns något sätt att få svar... att man liksom kunde söka på sin dator... att det fanns någon form av teknik som gjorde detta möjligt... Nej. Jag får helt enkelt vandra i ovisshet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar