lördag 19 november 2011

Lazy Slayer


Herregud vad gör jag uppe!? Har ingen lust att gå och lägga mig... Ikväll påbörjade jag och Lisa skapandet av en ny hit! Men det var som våra alteregon i bandet Lazy Slayer. Lazy Slayer är inspirerade av band som t.ex. Iron Maiden och Manowar. Vår nya låt innehåller ljudet av kyrkorglar och klockor och soundet är mycket dramatiskt. Behöver jag nämna att vi är fullkomligt oseriösa när vi gör sådana låtar? Jäklar vad jag har skrattat! Har nästan lite kramp i käken :) 

1 kommentar:

  1. Låter spännande!
    Ser verkligen fram emot att höra resultatet.
    Det är lustigt, kyrkorgel o klockor använder jag mig ofta av! Men min stil är åt ambient noise...
    Om en vecka planerar jag att lägga in lite av mina "ljudkompositioner".
    Visst är det härligt att vara mitt uppe i sitt skapande! Man glömmer tid o rum.

    SvaraRadera