torsdag 17 november 2011

Inget Versace - mycket glögg



Jag tog mig in till H&M idag, fick ett rosa band och tillhörde därmed den grupp som fick gå in och handla i shop-in-shopen kl 11:50. Handlade jag något? Nej. Pälsvästen var rätt cool, men jag kan hitta något mer användbart för de 600 riksdalerna den kostade. Provade även en supersöt svart klänning, men den var ju helt bananas i storleken. Jag provade en 38:a och kunde inte ens stänga den! Testade också de svarta tightsen med print, vilka jag tyckte såg coola ut på bild. Men de var ju i glansigt stretchtyg, så det såg mest ut som att jag skulle ut på isen och köra ett konståkningsnummer, haha. Nej, måste säga att Lanvins kollektion föll mig mer i smaken...

Nu har jag avslutat ännu en kopp glögg (kommer att vara alldeles sockerdarrig lagom till jul) och nu ska jag invänta Jonas. Blir en liten tripp till Sisjön. 

2 kommentarer:

  1. Testade du pälsvästen!

    Undrar om den också var liten i storleken?
    Kan man gå upp i storleken på den tror du?

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Ja, jag testade pälsvästen. Den var inte galet liten som klänningen... Men jag ligger oftast mellan 34 och 36 och det fanns bara en 34 kvar när jag var där. Den var lite tajt, men jag kunde stänga den. Fast jag hade hellre valt en i stl 36. Med andra ord - rätt normal, men absolut inte stor i storleken!

    Hoppas jag hjälpte och inte förvirrade dig mer :)?

    SvaraRadera