fredag 14 januari 2011

Tv-spelsträningsvärk





OMG!!! Jag vet inte om jag ska kredda Playstation move eller om jag ska förfasas över mitt fysiska tillstånd. Troligtvis det senare. Var hos Emma och Bjarki igår och spelade massa move-spel. Det fightades, sköts och kastades frisbee och idag har jag sjuk träningsvärk. Vad falls? Vad för slags? Vadan detta?! Någon skämta med mig aprillo!! Jag är helt enkelt chockad över den fysiska påfrestning det innebar för mig att skjuta bad guys och ducka. Är jag så fruktansvärt otränad? Antagligen. Men kul var det :) Dessutom är det inte varje dag man får se Emma borsta tänderna på en jättekrokodil!

I eftermiddag bär det av till Strömstad med my man. Därför borde jag sätta mig NU med låten, eftersom jag inte tar med mig micken till Streamtown....

Tills nästa gång - Lev väl!

3 kommentarer:

  1. Du är ju snygg - som alltid - i alla fall.. ;)

    SvaraRadera
  2. Åååh, smicker! Jo, jag tackar...

    SvaraRadera
  3. Härligt Elin!!
    Själv kommer jag nog att ha träningsvärk i morgon efter att ha tränat bodycombat på friskvågen idag och ska in på bodypump med alex imorgon. Ha det bäst
    Kram Eva

    SvaraRadera