måndag 5 september 2011

En låda Fame Factory!

Rensade i garderoben och kom över en låda med lite saker från den gamla goda FF-tiden. Så kul! Och vad hittade jag? Jo där fanns...

...ett inramat foto på Robert, mig, ett "fan" (känns lite löjligt att säga så, men det var väl det det var...) och Calle. Visst ser jag vän ut, haha!

...massor med gosedjur! Jag sparade bara en del av det jag fick. 

Det verkar som att jag gjort mitt urval baserat på två kriterier: 

- Antingen söta nallebjörnar...

... eller gosedjur från crazy-town!

Sen fanns det även blandat pyssel i lådan...

 ... och en fin samling julhälsningar som fans hade lämnat på min dåvarande hemsida. Hopsatta och utskrivna av grymma Sandra som gjorde hemsidan!

2 kommentarer:

  1. Haha kommer du ihåg när hela ditt sovrum var täckt med gosedjur från golv till tak! Och vi bara slog oss ner i ett hav av gosedjur..

    SvaraRadera
  2. Visst minns jag!! Fantastiska tider...

    SvaraRadera