lördag 11 juni 2011

När väggarna får tala






Var på fest i en härlig lägenhet i Göteborg igår. En av tjejerna från jobbet - Majli - bor där tillsammans med två kompisar. Vissa lägenheter är inspirerande. Detta var en sådan lägenhet. Och mina toalettbesök blev alldeles för långa, då väggarna på toaletten var smyckade med diverse små budkap. Urklipp från tidningar, små tecknade gubbar och bilder. I vetskapen om att kissnödiga personer stod utanför dörren och ville in tog jag snabbt några bilder!

Majli och hennes vän Hanna har en blogg där de lägger upp bilder på små textremsor som är placerade på olika underlag. Väldigt nice idé tycker jag. In och kolla HÄR!

1 kommentar:

  1. Haha!!! Åt helvete med positivt tänkande! Sparka på mig för att jag försöker se livet från den ljusa sidan...;)

    SvaraRadera