onsdag 13 april 2011

Still 29...


Jaha... så var min sista dag som tjugonånting snart till ända.
30. Smakar lite på siffran. 30. 30. 30..... Smakar gott.
Känns gött att bli äldre. Jag hävdar - liksom min goda vän Lisa - att jag kommer bli en eminent tant. Jag skulle inte vilja vara tjugo igen. Jag är stolt över min ålder och hoppas att jag alltid kommer att vara det. För det tycker jag att man skall vara. För varje år lär man sig ju mer och mer om sig själv och världen. Man blir visare och tryggare. Inbillar jag mig i alla fall....

Ja. Det känns gött att bli äldre.

Ikväll bakade jag muffins. Dom följer med till jobbet imorgon som en liten födelsedagssurprise!

3 kommentarer:

  1. Två timmar kvar...
    Vi säger grattis redan nu så vi vet att vi är först!

    Puss puss

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag kan försäkra er om att ni absolut är först :)

    SvaraRadera
  3. grattis från pappa och mamma .vi älskar dig så mycket.ringer dig senare ikväll.

    SvaraRadera