onsdag 16 februari 2011

Har jag blivit en dator?



Vad har snurrat i min skalle idag då?
...
...
...

Herregud - vad tragiskt! Jag verkar ju inte ha tänkt på något alls! Är det effekten av att sitta med siffror hela dagarna? Hjärnan stänger av alla onödiga funktioner och blir till en dator. Sen, när man sitter på bussen hem läggs datorn i viloläge. Där stannar den tills kroppen också hamnar i viloläge. Inte gynnsamt om man vill få något gjort.


En sak har jag i alla fall konstaterat: min käre karlslok är ändå rätt härlig!
Färdiglagad mat varje dag när jag kommer från jobbet. När vi gått och lagt oss pillar han mig i håret tills jag somnar. Och idag hade han köpt en skiva till mig! OCH sett till att jag fått ett batteri i mitt armbandsur. Ja... min karlsok är ändå rätt härlig :)

2 kommentarer: