söndag 7 april 2013

It's all in your mind...

Borde kanske lägga upp lite bilder från gårdagen, men det får helt enkelt vara.... Får bli imorgon i stället. En skön, ganska händelselös söndag. Har ett berg av papper med låtidéer och jag påbörjade det underbara arbetet med att skriva ner dem alla i ett block. så himla många. Sjukt egentligen att jag kommer ihåg varenda melodi, varenda ackord från så lång tid tillbaka.

I övrigt då? Känner mig kluven. Å ena sidan börjar vårens ljus göra sitt. Man blir lite piggare och mer sugen på att hitta på saker (i alla fall jag). Å andra sidan känner jag mig urlakad. Vet inte om det är relaterat till årstiden. Men känner bara en trötthet och ointresse för ganska mycket just nu. Jag kommer ibland in i sådana perioder. Inte deprimerad eller nåt, bara en aning likgiltig inför det mesta. Men det går nog över snart. I hope...

När man känner så är det skönt att det finns musik som passar ens sinnesstämning perfekt. Som Rebeccas & Fionas "Dance".

         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar