lördag 5 januari 2013

Fika och shopping

Skön lördag. Vi vaknade vid kl 10, drog ner till stan och tog sen frukost på Espresso House. Sen gick vi till en bokaffär som har superrea - alla böcker kostar 25 kr! Vi köpte fyra kokböcker. Eller rättare sagt en med glassrecept (perfekt inspo för vår glassmaskin), en med brunchrecept, en med bara sockerkaksvarianter, en med bara wraps och en med recept på toasts. Riktigt sjyssta böcker!

Jag hittade även en sporttopp på Ginas rea, vilket är behövligt eftersom jag typ tränar i dubbla bh:ar. Inte så smidigt...

Sen fick jag köpt svart färg. Så nu håller jag på att färga några plagg i tvättmaskinen. Så himla spännande att se hur det blir!

Nu ska jag ta mig an en härlig hög med bankpapper och andra viktiga papper. Skall bli sköj som fan (OBS, IRONI).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar