söndag 7 oktober 2012

Godafton

Hejsan hoppsan! Har spenderat min helg i Göttlaborg. Orkar inte gå in noggrannare på det just nu, så vi får helt enkelt ta det imorgon. Men mysigt har det varit. Dessutom fick jag äntligen tummen ur och köpte nya hörlurar! Något jag behövt göra i över ett år. Så nu slipper jag gå runt och se ut som en crazy hiphopare i cocobananas-stora hörlurar som jag vanligtvis använder när jag spelar in.

Så - det var gött för mig!
Och ganska ointressant för er.
Men vi kan inte alla gå vinnande ur denna bloggen. Så är det bara. Detta inlägg är en klassisk win-loose situation. Jag får skriva meningslösheter, vilket är kul för mig. Tyvärr blir det ni läsare som råkar illa ut och waistar dyrbar tid på att läsa det.

Så kan det gå, HEEEJDÅÅÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar