torsdag 5 januari 2012

The Voice Sverige


Hahaha! Den bilden gjorde min dag :) Jonas ser helt sjuk ut!

Vi tittar på The Voice Sverige. Jag måste säga att det är den första musiktävlingen jag någonsin orkat titta på. Har aldrig klarat av Idol och är allmänt trött på att se personer som får höra att de inte har något att hämta inom musik och att de inte är bra. Jag vill inte se drömmar krossas. Jag vill se dem uppfyllas.

I The Voice sitter ingen sur jury och kaxar sig. I stället är de avslappnade och sköna. Och när någon inte går vidare ger de bara fin och relevant feedback. Dessutom är kombinationen Petter, Carola, Ola Salo och Magnus Uggla Ganska underhållande. Positiv känsla och många bra röster = Elin likes!

2 kommentarer:

  1. Jag instämmer! Men det känns synd när riktigt begåvade människor blir nekade av någon anledning! Speciellt när man hört deras tragiska livshistoria.

    SvaraRadera
  2. Jag kan hålla med dig. Man tyckte ju onekligen lite synd om exempelvis hon som bara fått vara röst åt andra. Men de som nekas blir ju ändå bemötta med respekt. Bättre än neggo-tv :)

    SvaraRadera