måndag 2 maj 2011

Presenter!!

Jag fick så fina presenter i helgen. Tack till vänner och familj. Och nu ska alltihop skamlöst fläkas ut på bloggen.

Förutom bidrag till mitt datorspar fick jag fick en kamera! Inget jag väntat mig och jag blev oerhört glad :) Och så fick jag en smärre chock när jag öppnade ett paket med... wait for it.... EN MIKROFON!! Helt sjukt. Vågade liksom inte reagera först, eftersom jag inte var säker på om innehållet stämde med förpackningen. Ni vet, ibland packar man ju in en present i en annan låda. Så jag var tvungen att fråga om det verkligen var en mikrofon, haha! Men jag är sjukt glad. Ett steg närmre en anständig "hemmastudio".



Men jag ska ju inte glömma alla andra fina gifts:


En porslinsbunke i värsta Leila-stil...

...och matchande porslinscupcake!

Ett dösnyggt halsband

Vin, tvål, butter, doftljus och en praktisk bunke i silikon

Basilikaskylt med tillhörande basilika

Och massor av blommor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar