lördag 20 januari 2018

Dumma mig

Titta! Titta på den här dumma lilla dummingen. Alltså hon till höger. Där stod hon - på nyårsafton - och smidde planer för året. Lät dumma, dumma nyårslöften formas i hennes lilla, lilla hjärna.

Varför?! Varför lovade jag att blogga varje dag och VARFÖR berättade jag det för alla er?! 
Känns som att innan jag började blogga regelbundet hade  jag en massa saker jag ville skriva om, men nu är det fan tomt rätt ofta (man kan typ höra ljudet av syrsor i mitt huvud). Om jag tog mig tid att sitta ner och skriva lite mer så hade det nog blivit bättre. Jovisst, ge mig bara tre extra timmar på dygnet.

"Men sluta då", kanske ni tänker nu. Men jag vill inte. Jag vill prova och se vad som händer med mitt skrivande. Och blir det inte mer roande än så här så har jag iaf ett dokument över mitt liv anno 2018. Och det är ju ändå kul för mig.

Så vad jag vill ha sagt är då alltså:
1. Fan
2. Förlåt
3. NU KÖR VI! FULL PATTE - RÄTT IN I KAKLET!

Natti natti från en övertrött Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar